UM Wałbrzych: Przywrócenie bezpośredniej obsługi w punktach NPP

1 min czytania
UM Wałbrzych: Przywrócenie bezpośredniej obsługi w punktach NPP

Prezydent Miasta Wałbrzycha informuje o przywróceniu bezpośredniej obsługi osób w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie miasta Wałbrzycha od dnia 5 października 2020 r. z jednoczesnym zachowaniem niżej wskazanych zasad zachowania rygorów sanitarnych:

  • należy umówić wizytę telefonicznie pod numerem 74 66 55 197 lub internetowo na stronie Urzędu Miejskiego

urzad.um.walbrzych.pl/

klikając w Zapisy na bezpłatne usługi”

  • osoba, która zostanie umówiona na poradę powinna przybyć do punktu na umówioną godzinę, w maseczce lub przyłbicy oraz zdezynfekować ręce płynem dezynfekującym,
  • jeżeli petent nie jest pewny co do swojego stanu zdrowia (wykazuje objawy choroby typu kaszel, katar, gorączka), to powinien umówić się na wizytę w takim terminie, kiedy ma pewność, że jest zdrowy,
  • należy zachować dystans pomiędzy obsługującym punkt a petentem min. 1,5 m.,
  • w punkcie porad prawnych powinna znajdować się 1 osoba korzystająca z porady, w uzasadnionych przypadkach prawnik może wyrazić zgodę na to, żeby w punkcie znajdowało się więcej osób (w szczególności dotyczy to osób towarzyszących osobom niepełnosprawnym).

Komunikat Prezydenta - przywrócenie bezpośredniej obsługi punktów

Urząd Miejski w Wałbrzychu,

um.walbrzych.pl/pl/news/przywr%C3%B3cenie-bezpo%C5%9Bredniej-obs%C5%82ugi-w-punktach-npp

Autor: krystian